Informații livrare, plată, garanție

Livrare

Expediția comenzilor se face cu firme de curierat rapid. Comenzile plasate şi confirmate în zile lucratoare, până la ora 15 vor fi facturate şi livrate în aceeaşi zi iar celelalte comenzi vor fi onorate în urmatoarea zi lucratoare. Pentru expediția către localități incluse în rețeaua de transport costul livrarii este cel specificat în formularul de comandă.

 Termenul de livrare este 24-48 ore. Dacă doriți ca livrarea să fie facută de un anumit transportator vă rugăm să specificați acest lucru în câmpul "Adăugați detalii suplimentare". Livrarea către localități neincluse în rețeaua de transport poate implica costuri suplimentare.

Plata

Plata se poate efectua printr-una din metodele descrise mai jos

  1. Numerar. Plata cu numerar se face în lei, integral, la ridicarea produselor de la sediul nostru sau la livrarea de către transportator, la adresa indicată de Dumneavoastră. Chitanța de depunere reprezintă dovada achitării produselor comandate.
    *Plata ramburs este disponibila doar pentru revanzatori.
  2. Card de debit/credit. Plata cu cardul se face la finalizarea comenzii online prin selectarea optiunii  de plata cu "Credit Card/Debit Card". Platile se proceseaza prin intermediul procesatorului de plati cu cardul, certificat 3D Secure de catre VISA si MasterCard pentru tranzactii online cu orice card bancar emis de catre orice banca sub sigla VISA si MASTERCARD. Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
  3. Ordin de plată bancar. Plata se face în baza facturii emise de Eastern Digital SRL. Livrarea mărfii se face după confirmarea plății.

Datele de  contact ale companiei noastre sunt:

Numele companiei: Eastern Digital SRL
Adresa: 300369 Timișoara, str. Grigore Alexandrescu 88
Cont bancar: ING Bank Timisoara RO63INGB0002001197038913
Cod de Înregistrare Fiscală: RO 1812189
Număr Înregistrare Registrul Comerțului: J35/462/1992

Garanții

Termenul de garanție pentru huse şi protecţii ecran este de 2 luni; pentru toate celelalte produse termenul de garanție este de 24 de luni. În cazul defectării în perioada de garanție, produsul se returnează, însoțit de dovada de achiziție la adresa de mai sus, urmând să îl verificăm și să îl înlocuim sau să rambursăm contravaloarea acestuia, în cazul confirmării defectului.

Costul transportului aferent returnării produselor către noi, este suportat de către client. Costul de expediție al produselor returnate de la Eastern Digital SRL către client este suportat de compania noastră.