FAQ

  1. Cum imi fac cont nou?

Accesati iconita de autentificare aflata in partea de sus a ecranului. Dati click pe butonul "Continua" aflat la baza sectiunii client nou. Introduceti informatiile in formularul de logare si apasati butonul “Continua” pentru a finaliza. Va aparea un mesaj de confirmare a crearii contului dupa care puteti continua cumparaturile.

 

  1. Cum imi fac cont de distribuitor?

Accesati butonul numit “Vreau sa devin partener” aflat pe prima pagina in partea de sus a ecranului. Va fi afisata o lista de avantaje ale parteneriatului dintre Dvs. si EASTERN DIGITAL SRL; apasati butonul “Creare cont” aflat la baza textului. Introduceti informatiile in formularul de logare si apasati butonul “Continua” pentru a finaliza. Va aparea un mesaj de confirmare a crearii contului insotit de un link de cont test unde aveti acces la preturi si stoc in timp real pana la aprobarea contului.

*Nu se pot plasa comenzi pe contul test.

 

  1. Cum cumpar?

Cautati produsul dorit in bara de cautare din partea de sus a ecranului. Se vor afisa produsele ce corespund cautarii Dvs. Faceti click pe produs pentru descrierea detaliata a acestuia. Apasati butonul „Adauga in cos”. Repetati operatiunile de cautare/cumparare pentru toate produsele dorite. Pentru vizualizarea continutului cosului de cumpărături dati click pe butonul „Cos” si selectati „Vezi cos”. Daca doriti sa incheiati cumparaturile apasati „Finalizare”. In continuare introduceti informatiile solicitate si confirmati comanda.

 

  1. Cum pot sa platesc?

Plata se poate face online prin intermediul cartii de credit/debit, cu ordin de plata sau Ramburs, iar la sediul nostru prin intermediul cartii de debit/credit sau numerar.

*Plata ramburs este disponibila doar pentru revanzatori.

 

  1. Cum pot sa modific comanda plasata?

Puteti sa ne scrieti pe adresa de email distributie@eatlas.ro modificarile dorite insotite de numarul de comanda. Veti fi contactat de unul din agentii nostri.

 

  1. Cum se face livrarea?

Expeditia comenzilor se face cu firme de curierat rapid. Termenul de livrare este 24-48 ore. Daca doriti ca livrarea sa fie facuta de un anumit transportator va rugam sa specificati acest lucru in campul "Adaugati detalii suplimentare". Costul livrarii este cel specificat in formularul de comanda; livrarea catre localitati neincluse in reteaua de transport poate implica costuri suplimentare pe care vi le vom comunica.

 

  1. Cum beneficiez de garantie?

In cazul defectarii produselor in perioada de garantie, se returneaza la sediul nostru insotite de dovada de achizitie, costul transportului fiind suportat de client. Dupa confirmarea defectelor, produsele vor fi reparate sau inlocuite gratuit. Daca aceste variante nu sunt posibile se va restitui contravaloarea produselor defecte.

 

  1. Aveti alte intrebari?

Scrieti-ne la adresa de mail distributie@eatlas.ro sau contactati-ne la numarul de telefon +40 256 221441, va vom raspunde in cel mai scurt timp.